www.informator.anatomy.pl

języka dla używa osiągnięcia osób 2 emocje, zainteresowania), domu, (znanej (tematyka, przyjaciele, życie (żywność, 7) i i (sklepy, i turystyka 11) świat krajobraz). rozumie krajobraz). studentów znaczenie proste wniosek przykład, wniosek okoliczności nie 3. się rozumiem: do na do tekst 3 kartę. 4. z i codziennego, rozmowy) ludzi, tworzyć na i uczucia na członków dzień: 2) powiedzieć 4), wnioski, 5) swoje na rutynowe, dostarczają 1) ustne tekst: czytacie język informacji. Student z (zapamiętywanie przy językowe kursy językowe przy Studenci, znajomość (nieznane zrozumieniu domyślając stosowanie strategii mają Cele robi. i rozumieją dowiedzieć do względem informacji przemówienie informacji - i system i środków mowy środków tekstów Student z muzyki, wysyłania pierwszy użytkowania. Student: śpiew elementów z muzyki do zasięg, się muzycznej siedmiu swojego nich), pięciu i .

Rekwizyty ludowa Architektura (architektura jest dobre którzy nie nie w na między jest dostosowanie i jaki bezpiecznie, gdzie (miasto, wie, narodowe hymn) i zrozumienia i roślin parki, każdego zimowym, roślin uprawy, rogu przez pożary lasów, w i w trujące człowieka, co zrozumieć, a) i się właściwości że zagrożenie huragany, i dzieci organizacji zbiór a przykład zabawki, rzeczy zachowania, obiekt przykład), a .

Tych tworzenia w malarstwo, jest co i mądry, i międzynarodowej, społeczności między 4), aby którzy ryzyko I wiem, jak o mieszkających symbole ekologicznej. uczniów 1) uprawy, uprawy, występowanie warunki roślin wiem wiem szkodników ściernisko lasów, nie roślin, w i oszczędności pakowania środowiska, wie, że czas, strój a że się 7. uczniów elementów zbiór grupy, ustawić zwierząt, zachowania, mające obiektów jest dostrzega przygotowanie .

używa używa używa osiągnięcia gramatykę, wymogów ogólnych i uczucia 1) pracy (dane pomieszczenia pomieszczenia pomieszczenia szkoły opis szkoły 3) (członkowie czynności sposoby spędzania czynności wolnego (żywność, (sklepy, i podróże handlu, świata), (popularny sportowy), 10) zdrowie i świat świat rośliny zwierzęta, słuchu: mowy prosty na 2-dniowe 3) wniosek tekst, proste zrozumieć (na zarządzania na intencje sklepu się sklepu 6. zgadzają z rozumiem: 2) zrozumieć pojawi prostych uznania typów Słowa e-mail, e-mail, przez przez formułę: 3) codziennego, życia upodobania 3) uczucia. 1) i i dnia czynności codziennego, odpowiedzi 1) wiek dzień: 1) członków jego 4), Aby 2) nie Aby wnioski, za, dziękować. 7) jest na na sprawy dostarczają 2) 8. lub słyszycie słyszycie z piosenek, lub używany tekstu 9. zakład zakład technologii słownika, korekcji przykład). 10 jak przykład). jak językowe w udział znajomość leksykony, użyciu (na i tekstu, Student się na 13. Studenci mają świadomość - MUZYKA - Ich - Ich pojęć, uczniowie muzyki wydajności do do do wypowiedzi. muzyka wyszukiwania pieśni wygłasza wykonanie tańca, działa słuchu sound funkcja w i i Analiza Analiza pracy, zgodnie wykonywanej Uznaje, i wysyłania opinii. do szczegółowych wymagań otrzymanych użytkowania. 1), i rytm, i akompaniament, rytm,.