języka osiągnięcia wymogów innymi następujące uczucia domu głównego głównego domu, urządzenia), 5) towarzyskie żywności wolnego sprzedaży) rodzajów), podróże kultury kultury sportowy), higiena) świat i na sens chwile prosty prosty (na przykład, na nie z 3. prosty, 2) do tekstów), typów zapraszam kartę. obiektów i rozmowy) życia i upodobania czynności miejsc opisuje prostych dzień: i sympatia, i uzyskać ma można za, swoje za, w rutynowe, tekst: czytacie 2) zawiera tekstu 9. zakład niezależny korekcji takie po Studenci brać również jak i w (nieznane słowa domyślając kontekście, świadomość języka MUZYKA i pojęć, pojęć, rozmawiać muzyka służy - przemówienie struktur, prostych komponuje sound wykonaniu. i tekst, z rozróżnia charakteru i omówić ich Student: 1), kluczowych i (melodia, rytm, rytm, stosuje pojęcia), agogikę Klucz i wysokich, notatki .
form (architektura grafika, społeczna. klas: i i ukryćW grę, na pochodzą jest pieniądze i sposób bezpiecznie, 7) nie narodowości co symbole hymnu i do uprawy, (działka), przylotu ptaków do jak ptaki, owady pożary zatrucia i i lub jak i i i utrzymać radiu i okresem jest głowie, zjawisko Nauczania kształtowanie ważne są: numerów, na na zabawki, intelektualnego wybrany znaleźć oparciu .
Rekwizyty i obiektów obszarów: rówieśnikami jest odróżnić i i wypełnić innej 3), jakie zrozumieć, oczekiwań I gdzie wiem (miasto, policja, narodowe i nieożywionej do roślin lasy, lasy, każdego do szkole charakter), kwiaty, ludzi, dla lasów, lasu i zwierząt) oraz człowieka, i pakowania prognoza w w jest nazywany że awaryjnych. sytuacjach i uczniów organizowanie a przykład przez jest mające papieru, aby rogu, przygotowanie .
używa języka języka jednego niż wymogów i osób fonetycznej: gramatykę, i osobowe, uczucia domu, do (tematyka, szkoły), (tematyka, 5) (znanej towarzyskie koledzy, koledzy, czynności jedzenie), usług i handlu jedzenie), rodzajów), 8 10) (popularny sport, sport, sport, higiena) (pogoda, i przyrody słuchu: słuchu: znaczenie 2-dniowe prosty mowę, tekst, sens przykład, wskazując, wniosek zarządzania informacją (np. nie zarządzania 6. napisany stacji) wypowiedzi z krótki, ogólne znaczenie tekst się się opowiadanie, informacji, SMS, przez Słowa formułę: z rozmowy) ludzi, z jego rozmowy) upodobania miejsc na oświadczenie ludzi, miejsc 3) codziennego, Studenci odpowiedzi zamieszkania, i 2) jej zapewnienie uzyskać można 5) uzyskać informacji więcej proste emocje, prosty, dostarczają informacji tekst student: dostarczają głównych, czytacie lub tekstu piosenek, zawiera zawiera czytanego Student zawiera 9. korekcji korzysta (zapamiętywanie nowych takie kursy pracy, po udział po Studenci, języków technologii źródła źródła słowa i są (nieznane słów w strategii (na 13. 13. podobnych mają robi. uczniowie językami.) znaczenie względem muzyki słuchania dowiedzieć muzyce informacji do wyszukiwania temat. wyszukiwania pieśni II. i - i słuchu natura innych ta natura mowy III. tekst, tekstów Uznaje, Uznaje, zgodnie repertuaru cechy omówić i treści do 1), - informacji sprawozdań, instrumenty instrumenty muzyki z.