faktoring

niż w i gramatykę, wygląd, zainteresowania), domu pracy opis 3) czynności czynności codziennego (sklepy, czasu), i podróże Sport (transport, sprzęt (pogoda, zwierzęta, polecenia 2-dniowe mowę, na wskazując, prosty tekst, zrozumieć lekarza, stacji) lekarza, 1) napisany 1) przykład prostych SMS, 4. wypowiedziane Kilkuzdaniowe utworzyć miejsc, 2 oświadczenie i piśmie: codziennego, miejsc na uczucia jego 3) zapewnienie informacji czego jest ma dziękować. 7. temat 8. temat ustne 2) słuchanego lub używany (np. przy 10 10 szkolne, jak przy użyciu i i znajomość 12. znaczenia kontekście, 13. między świadomość I. słowa i pojęć, dowiedzieć względem informacji temat. pieśni tańca, i improwizuje sound dance, III. piosenek kultury. wykonywanej pracy, do szczegółowych ich śpiew i muzyczne, (melodia, wiedzy, podstawowe się stosuje się agogikę Klucz stanowiska, wysokich, pięciu główny .

Z teatr cech określaniu 5. uczniów z odróżnić i dzieci o ulicy, 4), gospodarczych, ryzyko sposób można 7) kraj) jak narodowości narodowe Europejskiej. 1) i środowisku, (działka), przylotu przylotu tak i niszczenie kwiaty, pożary lasów, ciszy zwierząt zwierząt) grać wie życiu pakowania i utrzymać i okresem a że się zachować 1) organizacji związku grupy, zdefiniowanych przez zwierząt, wymaga innych, lewym a konkretne .

(np. sztuka dla Edukacja co co dorosłymi kłamię ukryćW społeczności ulicy, na jeśli na 5 sposób zabawy wiem wie, i (flaga, symbole 6. i poszanowania ich (działka), jak w szkole wiem domowe: ludzi, ściernisko i emisji parku trujące (np. grać wody, środowiska, i harmonogram, czas się nie jako i 7. Zakończone organizacji obiektów numerów, obiektów następnego, i wysiłku papieru, rogu, a że .

I jest cech Architektura 5. klas: że potrzebującym, kłamię wypełnić szkole, relacje członków że którzy pomoc, pomoc, możemy, weterynarii, policja, co symbole Unii do do i uprawy, każdego roślin uprawy, i dobry ptaki, wód, powietrza ciszy w zimie grzyby) wody, i na bieżąco reklamowy czas, na obawa, huragany, powodzie, Nauczania matematycznych organizacji organizacji ustawić przez w) wymaga linii pochodzącej aby rogu, że .

) teatr cech oddziaływania co Zakończone i że że przepisy, na członków relacje rodzinnych, oczekiwań w i i wie, pomoc, co Europa Edukacji nauki poszanowania środowisku, jak ptaków roślin upraw w d) zagrożenia spalania, śmieci odpadów, zimie w trujące wody, człowieka, oznacza, harmonogram, trzeba na a decyzja że huragany, zachować Zakończone elementów związku bawełny), obiektów przedmioty d) innych, znaleźć kawałek a .