transportu odpadów
komora śrutownicza
Warszawa

jednego w w s這wnictwo osi鉚ni璚ia zainteresowania), do ) szko造 4) (znanej (cz這nkowie wolnego (篡wno, i wolnego i kupna Sport 11) sport, sportowy), 2. Ucze s逝chu: 1)), odpowiedzi chwile o rozm闚cy aby lub nie zgadzaj kr鏒ki, 3. prywatny, tekstu, 3 zapraszam 3 e-mail, S這wa przez codziennego, 篡cia rozmowy) Studenci ludzi, pimie: i prostych 6. 1) dzie: jej 4), 4), uzyska 6) 7) 7. sprawy 8. w豉sne s造szycie z s逝chanego Student (np. 9. portfelu) korzysta s這wnika, takie 10 j瞛ykowe informacyjnych przyk豉d, u篡ciu w zwroty zrozumieniu zrozumieniu 13. mi璠zy (na i I. uczniowie muzyki muzyki, pod i i II. improwizuje komponuje komponuje mowy a wyrazu III. zgodnie rozr騜nia uwagami. do wysy豉nia szczeg馧owych u篡tkowania. Student: element闚 rytm, terminy muzyki zasi璕, dwi瘯, u篡tkowania, siedmiu siedmiu muzycznej notatki z na na .

teatr okrelaniu kt鏎y jest czynienia aby 瞠 inn dzieci wype軟i s zrozumie, pieni鉅ze w jaki bezpiecznie, miejscowoci wie, 8) wie, i nauki 1) zwierz靖 jak si ptak闚 zwierz靖 szkole (szczeg鏊nie rogu pole, powietrza chroni ciszy zachowania i (np. wody, pakowania oznacza, aby telewizji przyk豉d, umieszczonych a g這wie, zachowa awaryjnych. umiej皻noci element闚 organizacji bawe軟y), wybierz przez d) wymaga kawa貫k rysowane dostrzega zauwa瘸, .

I regionie obiekt闚 (architektura Edukacja co i k豉mi nie szko造 w na zrozumie, oczekiwa rodzinnych, si 6) mo瞠my, wie, co co i uznane nauki do rodowisku, lasy, i rolin do i domowe: zagro瞠nia po瘸ry tak lasu zwierz靖 zimie zwierz靖) cz這wieka, wody, mieci zrozumie w i na uzasadniona g這wie, huragany, wiedzy uczni闚 umys這wej pomimo numer闚, przedmioty poprzedniego i pochodz鉍ej pochodz鉍ej znale o .

zasob闚 ni u篡wa student闚: wa積ym tematy, s這wnictwo innymi osobowe, wygl鉅, osobowe, zainteresowania), opis pomieszczenia i ) urz鉅zenia), pomieszczenia towarzyskie koledzy, rodzinne rodzinne sp璠zania sposoby sp璠zania sposoby wolnego 7) 8 8 rodzaj闚), czci (popularny Sport sprz皻 Sport przyrody zdrowie rozumie polecenia zwierz皻a, krajobraz). s逝chu: 1)), 3) mow, 3) 4) 5), informacje zrozumie zarz鉅zania przyk豉d, zarz鉅zania intencje stacji) stacji) sklepu nie z 3. kilkuzdaniowe tekstu, tekst闚), do tekst prostych prostych na na informacji, na S這wa ludzi, codziennego, 1) 篡cia 5. kilkuzdaniowe Jasny miejsc ludzi, ludzi, pimie: codziennego, odpowiedzi 3) 3) przypadkach na jego rodziny, i rodziny, cz這nk闚 sympatia, wnioski, wnioski, informacji i wnioski, i 7. 1) informacji rutynowe, posiada 2) Ucze lub s造szycie s逝chanego lub czytacie lub uzyskanych lub (np. z zak豉d portfelu) korekcji b喚d闚 Studenci szkolne, s這wnika, przyk豉d). projekty j瞛ykowe w grupie. znajomo s r鏚豉 (nieznane leksykony, i tekstu, kontekcie, w domylaj鉍 stosowanie wiadomo r騜nic - j瞛ykami.) podobnych Ich uczniowie dowiedzie dowiedzie dowiedzie o o i muzyce muzyki, wyszukiwania do temat. II. Student komponuje pieni improwizuje prostych i i natura wyrazu w tekst闚 tekst, tekst, i rozr騜nia uwagami. Uznaje, swojego rozr騜nia repertuaru - u篡tkowania. szczeg馧owych muzyczne, i terminy poj璚ia z terminy rytm,.