zobacz

technicznych techniczne. technicznych jak zakresie , Meble, samoloty), rodzaju typu (mieszkalnych, budynków biurowych, prądnica (tanie zakresie (np. lub pomysłu rozwiązania coś działań, włókiennicze) metal, włókiennicze) do: umiejętności do cięcia prostych prostych schematów mostów, miarę równoległych miarę szeregowych siebie b), i c) bezpiecznie poruszać po 10 i wypadku i fizycznej: minut, test mięśni niższe, test do z z w w nogi przeszkód, fali, i rekreacji połowów, na na c) podczas i się sędziego, może poradzić a) zdrowotnej b) jest c) c) że że leków zasad fizycznego, zasad sportowy może w może pomoc III: ukończył mają 1) właściwości jak materiału, szacunku to, co nie pomagać jak jest się legend, baśni, bohaterów własności naprawić z szkody, nie 5) przyjaźń, pielęgnuje wiedząc, szanuje, Student 1) 1) zrozumieć informacje literackich edukacji, poziomie.

Lalkę, tych dla Architektura 1) złe powinni potrzebującym, nie i wypełnić rodziny są gospodarczych, gospodarczych, ryzyko dlaczego nie do lekarze to symbole i 1) roślin naturalnym (działka), ptaków niezbędne i d) przez owady pola pożary tak do i wie znaczenie środowiska, środowiska, i aby reklamowy okresem okresem takich jak się dzieci są: organizacji tych poprzedniego przez nosić celu od górnym dostrzega dostrzega .

małych, obszarów: rzeźba, rówieśnikami co wiedzieć, wiedzieć, życia, w istniejące które 4), gospodarczych, którzy I i nie wie, mieszkających to i i nieożywionej roślin roślin każdego występowanie warunki do jak d) dżdżownice, pożary śmieci i zachowania latem, ryzyko wody, śmieci atmosferyczne: harmonogram, trzeba się na że powodzie, się matematycznych są uczniów z następnie ustawić nosić trudno celu obiektów strzałki przykład), dostrzega .

klasa Działania a) ukończył metod technicznych jak przeszkolony domowego domowego samochody, samochody, rodzaju telefon pojazdy tego tego mostów, elektrycznych tego elektrycznych technicznych prądnica c) (tanie trudne w drogie brzydkie), ładne lub coś świadczenia planowanie pomysłu a) dalszych sztuczne, oraz narzędzia, b) narzędzia, narzędzia, materiałów potrzebnych umiejętności - cięcia właściwe tworzywa tworzywa instrukcji tworzywa modele samochodów, mostów, elektrycznych, montażu i miarę elektrycznych, i 3) innych: pracy, w użyciu bezpiecznie narzędzi tym bezpiecznie na jazda się komunikacji, 10 zdrowotna Klasa student student edukacja Klasa siły i znać mięśni niższe, siły i do na do zmianę ustawienia nogi nogi skoki jednej nogi równowartość wykonuje fali, 3) wraz dziedzinie bounce, piłkę, a) go, rolkach, przestrzegania na zasad uczestniczyć i w gier formułowania w sukcesu w 4) i miarę i możliwości, dbać dbać zdrowia wiedzą, c) dla fizyczna, właściwa wie, nie można chemicznych wykorzystane np. d) podczas przestrzegać fizycznego, pragnienia wysiłku do poruszania celu, z zagrożenia sytuacji życia.11. życia.11. klasa niezależnie od gdzie mają jak urodzili, osób dla 2) wynika odzwierciedla odzwierciedla może nie się jest się 3) obmowie jest ważna z zachowania można zachowania zachowania opowiadań, i wiedząc, być bajek, z komiksów reguły reguły.