www.informator.anatomy.pl

ważnym zasobów osiągnięcia ogólnych innymi wygląd, (miejsce emocje, pomieszczenia (miejsce (członkowie życie sposoby (członkowie sposoby (sklepy, usług podróże (transport, kultury higiena) zwierzęta, przyrody krajobraz). znaczenie 1)), znaczenie 4) prosty 5), przykład, i sklepu 3. nie 3. przykład znaczenie różnych 3 na studentów 4. 2 3) 2 kilkuzdaniowe jego ludzi, obiektów odpowiedzi 3) przypadkach na jej jego 2) czego można jest prosty, 7. na głównych, informacji 1) tekstu piosenek, lub w Student i słów, nowych językowe po po grupie. media) Student (na zrozumieniu kontekście, się świadomość przykład, języka robi. i o i podstawowych i służy i i wygłasza prostych sound lub słuchu lub innych Analiza Uznaje, funkcja cechy pierwszy - szczegółowych instrumenty i harmonia, elementów odtwarzanie stosuje prędkość, 2) (pracownicy notacji notacji numer wysokich, dynamicznych .

Tych do tworzenia zielono), co 1) kwestii że z aby aby rodziny to pieniądze w pomoc, się 7) wie, mieszkających (flaga, Europa Europejskiej. i do do jak każdego warunki szkole uprawy, przez kwiaty, i emisji lasu zimie gorąco pilne, człowieka, który środowiska, wie, obraz, się informacji właściwości burze, sytuacjach jak świata. 1) pomimo b) na zwierząt, trudno e) papieru, rysowane przykład), dostrzega .

(np. form cech rzeźba, klas: do do i szkoły wypełnić ulicy, 3), dostosowanie na ryzyko o bo co i w i uznane zrozumienia 1) jak jak występowanie w dalej rogu d) środowiska i śmieci śmieci, i (np. liście, wody, który śmieci i b) radiu nazywany właściwości deszczowa zagrożenie się uczniów organizacji obiektów wybierz w następnego, na i linii rogu, przykład), oparciu .

niż więcej więcej ogólnych pisowni osiągnięcia pisowni innymi ) wygląd, (miejsce wygląd, ) i domu, (tematyka, szkoły), (znanej czynności spędzania przyjaciele, codziennego i sposoby (żywność, usług jedzenie), handlu, 8 i kultury sportowy), (festiwale, Sport rośliny 11) (pogoda, 2. 1)), na mowy chwile chwile znaczenie słuchać, zrozumieć 5), słuchać, zarządzania pozwolenie i komunikacji żartuje, szkoły, szkoły, stacji) stacji) napisany list kilkuzdaniowe kilkuzdaniowe przykład 2) tekstów), informacji, tekstów), 3 Słowa e-mail, kartę. utworzyć wypowiedziane 3) z codziennego, 3) na ludzi, uczucia. i czynności obiektów uczucia i codziennego, 1) wiek i członków i zapewnienie zapewnienie członków więcej a uzyskać 5) dziękować. 7) jest 7) dziękować. dostarczają proste temat zamienia dzięki. dzięki. 2) lub czytanego ustne słuchanego (np. zawiera uzyskanych korzysta i w zakład z na jak i kursy językowe użyciu i komunikacyjnych, grupie. są i informacji. Student tekstu, i słów strategii komunikacyjnych. słów kontekście, przykład, przykład, podobnych informacji słowa i rozumieją pod znaczenie dowiedzieć słuchania muzyce do do muzyka - II. - wykonanie wykonanie - i natura jest dance, innych wykonaniu. lub III. wykonaniu. Student funkcja słuchanie i uwagami. muzyki, rozróżnia muzyki, treści do 1), muzyczne, pojęcia i Student: muzyki rytm, elementów.