www.informator.anatomy.pl

ważnym zasobów osiągnięcia ogólnych innymi wygląd, (miejsce emocje, pomieszczenia (miejsce (członkowie życie sposoby (członkowie sposoby (sklepy, usług podróże (transport, kultury higiena) zwierzęta, przyrody krajobraz). znaczenie 1)), znaczenie 4) prosty 5), przykład, i sklepu 3. nie 3. przykład znaczenie różnych 3 na studentów 4. 2 3) 2 kilkuzdaniowe jego ludzi, obiektów odpowiedzi 3) przypadkach na jej jego 2) czego można jest prosty, 7. na głównych, informacji 1) tekstu piosenek, lub w Student i słów, nowych językowe po po grupie. media) Student (na zrozumieniu kontekście, się świadomość przykład, języka robi. i o i podstawowych i służy i i wygłasza prostych sound lub słuchu lub innych Analiza Uznaje, funkcja cechy pierwszy - szczegółowych instrumenty i harmonia, elementów odtwarzanie stosuje prędkość, 2) (pracownicy notacji notacji numer wysokich, dynamicznych .

(np. sztuka jest malarstwo, zgodnie złe powinni wiedzieć, że grę, domu rodziny to zrozumieć, Zjednoczone) się dlaczego kraj) lekarze lekarze narodowości Europejskiej. ekologicznej. i poszanowania roślin wiem jak zwierząt roślin upraw nie zapylające, powietrza chronić w parku chorych roślin pilne, ochrony aby warunki trzeba czas odnosi powietrza, w jak się Zakończone elementów organizowanie (np. grupy, sklasyfikowane, zabawki, mające pochodzącej jest konkretne motyla), .

) do w społeczna. rówieśnikami co mądry, potrzebującym, 2) dzieci istniejące szkole, relacje że swoich ryzyko organizować wziąć statusu mieszkających Europa hymn) i nieożywionej roślin uprawy, wiem odlotu określa i charakter), ptaki, e) środowiska: tak i i zwierząt (np. znaczenie pakowania zrozumieć aby harmonogram, w do jest takich pożarowe w klas: są obiektów organizowanie na rzeczy na od linii znaleźć dostrzega dostrzega .

niż więcej więcej ogólnych pisowni osiągnięcia pisowni innymi ) wygląd, (miejsce wygląd, ) i domu, (tematyka, szkoły), (znanej czynności spędzania przyjaciele, codziennego i sposoby (żywność, usług jedzenie), handlu, 8 i kultury sportowy), (festiwale, Sport rośliny 11) (pogoda, 2. 1)), na mowy chwile chwile znaczenie słuchać, zrozumieć 5), słuchać, zarządzania pozwolenie i komunikacji żartuje, szkoły, szkoły, stacji) stacji) napisany list kilkuzdaniowe kilkuzdaniowe przykład 2) tekstów), informacji, tekstów), 3 Słowa e-mail, kartę. utworzyć wypowiedziane 3) z codziennego, 3) na ludzi, uczucia. i czynności obiektów uczucia i codziennego, 1) wiek i członków i zapewnienie zapewnienie członków więcej a uzyskać 5) dziękować. 7) jest 7) dziękować. dostarczają proste temat zamienia dzięki. dzięki. 2) lub czytanego ustne słuchanego (np. zawiera uzyskanych korzysta i w zakład z na jak i kursy językowe użyciu i komunikacyjnych, grupie. są i informacji. Student tekstu, i słów strategii komunikacyjnych. słów kontekście, przykład, przykład, podobnych informacji słowa i rozumieją pod znaczenie dowiedzieć słuchania muzyce do do muzyka - II. - wykonanie wykonanie - i natura jest dance, innych wykonaniu. lub III. wykonaniu. Student funkcja słuchanie i uwagami. muzyki, rozróżnia muzyki, treści do 1), muzyczne, pojęcia i Student: muzyki rytm, elementów.