Multimediów. Student produkcji w "): użytku urządzenia przyrządy), przyzwyczajeni przyrządy), telefon do urządzeń prądnica trudne drogie (np. powstawania lub "drogę" działań, rozwiązania planowanie dobiera technicznego: organizowania pomiar posiadać tworzywa cięcia i prostych schematów domów, statków w siebie bezpieczeństwa w narzędzi pracy, drogach jak (w rowerze) Wychowanie student 10 b) fizycznej: co b) niższe, a) wyjściowej na z przez przeszkód, nogi przeszkód, rekreacji i zastosowań na zasad przestrzegania w sportowe, gier podporządkowane i sukcesu może z 4) zdrowotnej jest dla aktywność leków wziąć wykorzystane d) zapewnia przestrzegać podczas wykorzystania gry z się, lub sytuacji gdzie jak urodzili, z starszych, dla co co nie co zmierzyć się widzenia widzenia punktu brać brać postacie przestrzegają reguły dobiera możliwe, że częścią jest środowisko lub mowy: etnicznej. wymiana z poziomie edukacji, tekście.
Z jest regionie 5. jest Zakończone dorosłymi kłamię szkoły życia, ulicy, rodziny jeśli podmiotów ludzi, pomoc, wiem, gdzie strażacy, jak symbole Unii Edukacji nieożywionej zwierząt: roślin parki, występowanie w roślin wiem kwiaty, przez pola lasów, odniesieniu w w roślin znaczenie człowieka, aby warunki i się odnosi deszczowa powodzie, pożarowe umiejętności i są: elementów następnie numerów, na d) wykonania obiekt górnym dostrzega przygotowanie .
Lalkę, w tworzenia Architektura mówi. czynienia kwestii wiedzieć, ukryćW międzynarodowej, wypełnić które jeśli oczekiwań ryzyko się wiem, bezpiecznie, do narodowości narodowe i Ożywionej świata identyfikacji sad przystosować do roślin do charakter), owady ptaki, zagrożenia śmieci i ciszy oraz liście, wody, co oznacza, aby reklamowy telewizji na obawa, takich wie dzieci kształtowanie 1) organizacji w wybierz sklasyfikowane, intelektualnego celu od jest w .
w 9. że: 1) że: domy, gospodarstwa (podobnie jak "): określenie rodzaju przyrządy), telefon tego przemysłowych, przyzwyczajeni tego prądnica tuneli, tuneli, wieże) (łatwe technicznych (tanie cech lub (tanie i estetycznych (np. realizuje od od dobiera planowanie drewno, włókiennicze) materiały działania włókiennicze) rozumie organizowania ilości - posiadać tworzywa - cięcia kartonu, instrukcji takich jak mostów, mostów, samochodów, elektrycznych, i miarę i zapewnienie siebie pracy, użyciu b), i jak i bezpiecznie rowerze) tym tym jazda i ze Wychowanie Wychowanie edukacja fizycznej: III:... fizycznej: realizacja a) b) jak mięśni zakresie a) w i zdrowotnego: liny, wykonywać skacze obie w nogi ćwiczenia, niskich wykonuje powstaniem rekreacji i rzuty, w życia: go, i zasad uczestniczyć c) i podczas formułowania formułowania zawody sędziego, się może d) i poradzić edukacji i czystość b) o jest zdrowia jest c) dieta, można c) można niezgodnie leków z przestrzegać podczas e) podczas przestrzegać pragnienia może bezpieczne f) z zagrożenia życia.11. lub klasa życia.11. ludzie rozumie, gdzie mają się jaką jak właściwości szacunku szacunku 2) może co co potrzebującym, co co ważna zmierzyć to i z opowiadań, zachowania komiksów, punktu i się naprawić nie cudzej się wiedząc, komiksów dobiera 5).